אומני העקיצות: לאן נעלמו 1,500,0000$? שנגזלו מחסידי ברסלב

admin2 2 Comment on אומני העקיצות: לאן נעלמו 1,500,0000$? שנגזלו מחסידי ברסלב

בניסיון להתחקות אחר 'עוקץ הכרטיסים הגדול לאומן', התקיים היום וויכוח סוער ב'מהדורה המרכזית', בין נציגי חברת 'אירו פנים', למתווך, ונציג חברת התעופה האוקראינית | מחשבונות בנק בהונג קונג ועד צ'ייניג'ים בירושלים ומאות אלפי דולרים שעוברים מיד ליד | לאן נעלם הכסף?

צילום: צילום מסך
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מניעות ועקיצות בדרך לרבנו: כמידי שנה בשנה, עשרות אלפי חסיד ברסלב, מתכוננים במרץ רב לפני הגעתם לקברו של רבי נחמן מברסלב באומן. החסידים מוכנים להוזיל כסף רב מכיסם, רק בשביל להגיע לרגע הנכסף. התפילות הגדולות במחיצתו של רבנו הקדוש שווה בשבילם הכל.

במקום הזה, בין הרצון הגדול להגיע אל הצדיק והתמימות הברסלבאית הכל כך יהודית, 'העיקר להגיע אל רבנו' מכניס אל התווך, רמאים ונוכלים מהשורה הראשונה. השנה העוקץ הגדול קרה בחברת התיירות החרדית הוותיקה "אירו-פנים", החברה פרסמה זמן רב לפני חודש אלול, על מכירת כרטיסים מוזלת במחיר מופחת מאוד כ- 650$ לכרטיס.

כ-1,500 חסידים שרכשו ממיטב כספם  (בסכום כולל של 1,500,000$) כרטיסים לאומן, ברגע האחרון גילו, שכספם נשדד ונעלם, החסידים ישארו ככל הנראה בארץ השנה, את הכסף כלל לא בטוח שיקבלו חזרה.

השאלה עכשיו היא, לאן נעלם הכסף הגדול? חברת 'אירו-פנים' הטילה את האשמה על המתווך, אשר תיווך בינה ובין חברות התעופה האירופאיות, כי הוא לקח את הכסף. מנגד המתווך טוען כי הכסף בידי חברת 'אירו-פנים' שעדיין לא העבירה את הכסף לקניית הכרטיסים.

.

היום (רביעי) ב'מהדורה המרכזית' ברדיו "קול חי" התראיינו האנשים שהיו בעין הסערה וסיפרו על תרגיל העוקץ הגדול, שכל אחד מאשים את חברו לביז'נעס, כי הוא השודד, אז מי כאן הקורבן ומי הוא העוקץ או שמדובר בחברות אנשים שלקחו על עצמם הבטחות בלי כיסוי? תשפטו לבד.

הדובר הראשון היה איש יח"צ של חברת 'אירו-פונים' אהרון גרטנהויז, סיפר על שהתרחש: יש הסכם חתום בין דרור שפייזמן האיש של חברת CFD, הם אמורים להעביר את הכספים לחברות התעופה. חברת 'אייר פנים' מעבירה בפעימות את הכספים. דרור טען שהייתה העברה לחברות התעופה, הוא הציג מסמך שהייתה העברה ,על סמך זה הועברו כספים, בסופו של דבר הכספים לא הגיעו ליעדם.

המתווך ונציג חברת CFD דור שפייזמן, הגיב להאשמות: חברת 'אירו-פנים' מאשימים אותי כי לקחתי לכיסי מיליוני דולרים, החברה בעצמה מודה שקיבלתי רק 200,000$ איפה עוד מיליון דולר הנוספים?. נחמן שטיינברג נציג של חברת 'אייר אוקראינה' קיבל מקדמה על סך 60,000$, אני קיבלתי רק 200,000$ איפה שאר הכסף?? כולם שואלים את השאלה הזו, אומר דרור.

.

עוד אמר דור שפייזמן: יש אצלי הכל מתועד עם מסמכים על כל החוזים והעברות. חברת CFD העבירה 250,000$ ועוד 430,000$ לחברת 'אייר אוקראינה' ועשתה ריקול לכסף, החברה החזירה אותו בחזרה, בגלל שנציג החברה, נחמן, ביקש מאיתנו להעביר את הכסף ל'הונג קונג'. דבר שני, חברת 'אירו-פנים' לא העבירו לנו את הכסף, ברגע שהם ראו שהם לא עומדים בתשלום,.

עוד שאל דור, חברת 'אירו-פנים' מעולם לא פנו אליי שאני אחזיר את הכסף שכביכול גנבתי, למה??

דובר חברת 'אירו-פונים' אהרון גרטנהויז, השיב על האשמות: 250,000$ הועברו אל דרור שפייזמן, אבל העברה שלו לחברת התעופה לא הגיעה, ולכן לא קיבלו את הכרטיסים, חברת התעופה אומרת שהיא לא קיבלה את הכסף מהם.

.

דור שפייזמן: מגיב להאשמות: יש לי תיעוד מקורי מהחשבון, ב-24/8 עבר הכסף לחברה בחו"ל, החברה ביטלה את העברה מכיוון ששאר הכסף לא הגיע מחברת 'אירו פנים'. הפירוט של העברות שהיו הם, 60,000$ חברת 'אירו פנים' קיבלו, נחמן שטיינברג קיבל במזומן 43 אלף יורו לחשבון שלו מחברת CFD .

נציג חברת התעופה 'אייר אוקראינה' נחמן שטיינברג, מגיב: אני חתמתי עם חברת CFD על 2064 מקומות, עם מועדי תשלום קבועים. הכסף שקיבלתי הגיע באיחור של 12 יום, על סך 43 אלף יורו הגיע מחברת אחרת בעולם ולא מ- CFD ולכן הכסף הוחזר לחברה.

כאן בשיחה התערב דור שפייזמן ואמר, חברת 'אירו-פנים' נתנה לו 42,000$ אלף דולר. נחמן שטיינברג, החזיר את הכסף, אבל לקח 42,000$ מהכסף, דרך צ'יינג' בירושלים.

נחמן שטיינברג מגיב להאשמה: אי אפשר לקחת כסף מצ'יינג' ללא אישור, איך אני יכול לקחת כסף משם?

דור: חברת CFD העבירה כסף לחברת 'אירו-פנים' דרך הצ'יינג', האם אתה לקחת אותו שואל דרור את נחמן שטיינברג? נחמן הודה כי הוא אכן לקח את הכסף.

נחמן שטיינברג: דרור שפייזמן נתן חשבון בנק אחר שנמצא בהונג קונג, הכסף לא הגיע לשם.

דור: אתה אומר דברים שקריים. בשלב זה, נקטע הוויכוח בין השניים, מכיוון שגלש להאשמות שלא ניתן להוכיח בשידור חי, מי כאן האשם. דבר אחד בטוח אלפי חסידים ככל הנראה השנה, לא יקבלו את הכרטיס המיוחל לראש השנה באומן.

למדו את הלקח, שמוכרים כרטיסים במחיר מוזל באופן מחשיד, אל תתפתו כל כך מהר לרכוש, ייתכן ומדובר בעוקץ חדש ישן. מה שעולה זול משלמים עליו ביוקר.

.

המרואיין האחרון בעניים העוקץ הגדול, הוא נחמן בנשעיה – יו"ר מזכירות דחסידי ברסלב: מקווה שהנוסעים שקנו את הכרטיסים בסוף יגיעו לאומן. ייתכן ומדובר בטיפשים חרוצים או נוכלים, אבל זה יום עצוב לחסידות ברסלב, במשך 30 שנה זה קורה כל הנוכלויות הללו. משנה הבאה אולי נדליק את הנורות האדומות לפני שזה קורה.

לסיום שאל מימרן את יו"ר מזכירות ברסלב: למה כל שנה זה קורה שיש עקיצות בכרטיסים, למה לא מקימים ארגון גדול, אשר יארגן את הטיסות ובלי הפקעות מחירים? נחמן בנשעייה: לא כל רעיון הוא ישים, השנה מגיעים מעל 10,000 איש מארה"ב. לא בטוח שגוף אחד יכול לארגן את כל הטיסות, גם אם אותו גוף מדובר יגדל, ייתכן וגם הוא יהיה מסואב.

תראה מה קורה היום באומן, תחבורה מתקדמת בעיר, בתי מלון, הכנסת אורחים ברמה גבוהה וכל זה מאנשים פרטיים, ארגונים גדולים לא יכלו לעשות את זה. השנה צפויים להגיע לאומן, בסביבות 50,000 איש.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מאחורי כל העניין הזה עומדת קבוצה בעלת יכול ניתוח של מצבים משתנים ברמה גבוהה ..
    ברור שהם חשבו על הכל .
    וזה ככה…. תהנו!
    אחרי חלוקת הכסף. וברור שלאירו פנים או לכל גוף אחר בסיפור מעולם לא היה שיחה עם חברת התעופה שהרי אירו פנים בעצמם שלחו כרטיסי טיסה ללקוחות . חחח שזה הכי מצחיק איך שולחים כרטיסים אם אין בכלל חברת תעופה. נמשיך.
    לפני שהפרשה יצאה לאור קבוצת החברה הנ"ל (מנכל אירו פנים. דור שפייזמן. וחברת sfd)סיכמו ביניהם שהם ימשכו זמן.
    ע"י שיטת הפינג פונג . שהרי החוקרים של משטרת ישראל מקבלים אלפי קצוות של חוטים אבל לא יודעים אל איזה חוט למשוך וגם למשטרה אין כל כך אינטרס להשקיע הרבה סד"כ על העניין הזה .
    שהרי אין טובע אחד של כל הכסף . אולי כמה נעקצים שהסכילו לעשות והלכו להגיש תלונה, הרוב אומרים לעצמם זה רבנו הוא מקשה עלי. (יש מצב טוב אבל עדין הכסף יצא).
    נמשיך.
    אחרי שהקבוצה הנ"ל הבינה שהיא תמשוך את הזמן. ע"י פינג פונג מסודר כמו סרט הוליוודי.הכוונה "פינג פונג למערכת המשפט ולמשטרת ישראל ולתקשורת לבעצם לצייר מצב שכל הראיות מוכיחות שפלוני הוא הבעיה . ואחר כך כל הבעיות מוכיחות שפלוני הוא הבעיה.
    כל אחד מאנשי הקבוצה יעביר את הכסף הלאה ככה שלא יהיה ראיה.
    כי דור שפייזמן בעצמו משנה גרסאות בכל פעם ששואלים אותו איפה ה250,000 אלף דולר שכן העבירו לך.
    פעם אחת הוא אומר היו צריכים להעביר יותר . פעם אחת הוא אומר לא העבירו בכלל שקל אחד . ובכללי הוא טוען שהיו רק 1000 כרטיסים ובחוזה היה יותר …וזה דברים שממש מושכים את הזמן כי אין יכולת ליפול עליו במלא העוצמה וברור שלא על מנכל אירו פנים שאבא שלו והשופטים טוענים שהוא נסיך מלידה.
    נמשיך.
    אחרי שהזמן יעבור מחמת הפינג פונג והאנשים כבר ישכחו או יחזרו מאומן (מי שקנה עוד כרטיס), כבר האש תרד ואז בכלל לא יהיה למשטרה כוח לברר את הנושא ואינטרס מסויים.
    שהרי כל אחד מהקבוצה הזאת שהתארגנה מראש הוא בעצמו טובע מול חבר שלו כלומר מנכל אירו פנים טובע את דור שפייזמן והוא בניגוד טובע על הוצאת דיבה וכו…. ואם הכסף חולק בנייהם בחיים לא יהיה לאחד מהם את כל הכסף.
    אז את הכסף לא נראה,כי ברגע שמגיע ואחד יפול אז הוא פשוט יחזיר על פשיטת רגל כי אין לו 1000000 דולר כי הם התחלקו (ודרך אגב זה בדיוק מה שהמנכל של אירו פנים מאיים לעשות שלוש פעמים).
    ושתדעו שהקבוצת אנשים הזאת שמחה ממש כי היא מצליחה ליצור קונספירציה משוגעת….. ומשטרת ישראל .. אין לי מילים פשוט מסכנה … נקודה.
    אם אנחנו רוצים את הכסף בחזרה צריך להגיע איך שהוא לרשימת הנעקצים . לסגור עם עו"ד רציני על אחוזים. (גדולים). שיהיה כטובע חיצוני שיטבע את כל החבורה . (ולא להסתפק לתגובה של המדינה.כי במחינתה כל אחר שם טובע את השני .וזה גאוני כי זה מה שהם בדיוק עושים ורוצים שיקרה… כי אם מישהו הוא יפול פשוט הוא יפשוט רגל). ואם נעשה את זה להפסיד לא נפסיד… ואם נצליח כולנו גם נקבל יותר כי יש גם אחוזים גדולים לאוגמת נפש.יהיה בסדר בעזרת השם. שטפו

    1. כמה שטויות אתה מדבר . חברת אירו פנים אומרת במפורשות שהמתווך דור שפייזמן קיבל 250 אלף דולר . איפה שאר הכסף ? וגם לאחר שיחות עם מר דור שפייזמן אנחנו יודעים הדיוק מה עשו עם ה250 המדוברים .
      60 אלך דולר סי אפ די נתנו מקדמה לאירו פנים לפני תחילת המכירות , כ50 אלף יורו קיבל נחמן מחברת התעופה ופי השמעות נשאר 100 אלף דולר אצל החברת סליקה סי אפ די מכיוון שהם טוענים שמגיע להם פיצוי של 200 אלף דולר לפי החוזה החתום . בנוסף אם לא ידעתם דור שפייזמן תרם 90 אלף שקל לנפגעי חברת אירו פנים (לבחור בשם אלמוג מרמת גן היה נציג של קבוצה שקנו כרטיסים ) . אז כל הקונספירציות האלו צריכות לעבור ריענון נוסף .